Lördag !

Fredagskvällen var lyckad. Det var faktiskt riktigt kul! Så tack för allt Sanna !

Vaknade idag och mådde sjukt bra ! Drog till stan med familjen och var där en stund. Inköpt blev ett nytt nagellack samt en produkt för torra nagelband vilket passar mig helt perfekt. Ska prova den ikväll !

Annars ar dagen bestått av lite tupplurar här och där.

Kvällen har varit chill och jag har bara suttit i soffan och proppat i mig godis och kollat Melodifestivalen. Är inte så insatt i det hela men de som gick vidare blir säkert bra !

Imorgon blir det upp tidigt för ska till kyrkan eftersom jag ska konfirmeras till sommaren !

Min bror köpte ny mobil idag också , gissa om ja är avis !

Ska surfa lite på träningar nu ! Typ TK och Form , priser och erbjudanden , några tips ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0