i fokus; hårvård !

Är du som jag ? Trött på trassligt, fett, slitet och glanslöst hår ?

Folk brukar säga att jag har väldigt fint hår, lent och glansigt ! Trots att jag plattar det varje dag är mitt hår inte trassligt och sådär jobbigt. Så till viss del håller jag med ! Detta beror nog till mesta del på hårvården !

Håret slits väldigt mycket och det är inte konstigt om man till exempel fönat, plattar, lockar och turperar håret ofta ! Jag är sådan, Då är det viktigt med bra hårprodukter . Jag tänkte ge tips på lite olika medel jag använder.

 

Två av produkterna jag använder i håret är dessa !

Sunsilk: I denna serien finns några olika produkter, shampoo, balsam och säkert en massa inpackningar osv.
Den orangea är till för slitet hår, care and repair. Bara läs på förpackningen för att få en produkt efter dina behov och din hårtyp.

Waterclouds: Ett ganska så känt märke och bra produkter. Jag använder dess hair mask / inpackning. En mycket bra produkt. Håret blir silkeslent och glansigt. dock ska den sitta i i tio minuter ungefär vilken kan uppfattas som ganska länge. Men vill du ha fint hår kan du inte ligga på latsidan !

Sen är det såklart viktigt med värmespray !

Snåla inte på produkterna ! Slit med hälsan ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0