ge oss värme !

Onsdag idag och har nyss bäddat ner mig i soffan framför tvn med min laptop i knäet. Kan ju inte klaga direkt.

Kom hem efter skolan och pluggade i en timme kanske . Har 2 prov imorgon + en redovisning, Men hallao ? Är det inte lite mycket till en dag . Aja lärarna har ingen koll.

Skoldagen idag var faktiskt kul. Dagen började med boxning på idrotten, vilken värk man fick i handlederna och knogarna. Efter det träningspasset skakade mina händer hela dagen. haha ! Är jag så klen ?

Sen blev det spanska och det suger . Sedan teknik och det är faktiskt chill. Sedan fysik och alla kom på mig med att flörta lite extra med Backe , haha men har man bara G så ..

Sedan blev det slöjd och sen bild. Ganska lugn dag, sen kommer man hem och jag blev jättearg. Alltså på riktigt helt förbannad. Jag har ingen aning varför men jag tror de berodde på att det är så stökigt. Kan inte leva i oreda. Usch. Men orkar inte heller städa. Mitt liv går ihop ?!

Bakade chokladbollar också :) haha ! Jag är nyttig . 

Hade tänkt packa för Italien , men vet inte vad jag ska ha med mig... Börjar bli lite panik nu. Åker ju på fredag , ska senare oåka till ICA och köpa godis och någon túdning till resan.

Och vädret ? Hallå ? Vart är värmen vi går och väntar på ? Nu kommer det bara en massa onödig snö och kyla ?

Bjuder på en bild med min balla mössa :)



Nu ska jag kolla the hills. Oj har missat en hel del !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0