nyår, morgonfix !

Nu har jag vaknat och duschat , ska börja klä på mig för snart ringer bea och då ska vi fixa lite för ikväll. Sedan blir det att fixa sig med henne :)
Kommer att bli en toppenkväll med min favvotjejer, både nya och gamla ansikten :)
--
2009 har varit både bra och dåligt. Men jag tycker inte att det har varit ett roligt år då i inte så mycket har hänt.
Men jag har träffat underbara människor och sommaren är värd att minnas ! Konfan, regnet, tylösand, tältet och kondan :)
Hoppas nu att nyår kommer att bli en kväll jag minns ! eller så kanske vi inte kommer minnas ngt tjejjer ;)
Nu ska jag se vad jag ska ha på mig ikväll och lite sånt :)
--
Vi hörs senare med update :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0