stan med ccarlssooon

stan med louise idag ! tänkte att jag inte skulle köpa ngt idag , men kommer hem med ett par urmysiga rosa harembyxor. Ni tänker: FYFAN VA RUTTET ! jag tänker det samma haha, men verkligen urmysiga. Ska användas på alla dessa regniga dagar vi har framför oss i höst :)

Annars hände inte så mycket i stan . Gick runt i varenda butik och letade efter en fläta till mig, när vi väl hittade var jag inte längre intresserad, är det fortfarande fint ?

Vi köpte glass och satt på torget och skratta åt folk , kollade volleyboll och butiker :) Nya gina är på G och ja e suuuperglad :)




Dagens ;
Tröja : Jepson 650 REA 450 :-
Jeans : Only 400 :-
Skor: H&M 98 :-

Vad händer ikväll ? :)
/ daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0