usain bolt *dregel*

Inte alls någon lust för ett inlägg men whatever.

Skolan hela dagen . eller till 3 i allafall . Ganska lugnt fortfarande. men känns som om det snart kommer bli allvarligare ! Haha , men jag älskar klassen + en massa andra på skolan som alltid gör dagar underbara. :) Fast idag blev jag nerbrottad på marken och blev kallad bajset hela dan . hmm :) och när man blir trött på tjejerna finns alltid niklas cannon <3 min söta pojke
Klant frida kom till mig imorse som vanligt och tvingade mig och hjälpa henne och pumpa hennes däck , hahah gick inge vidare :) Luften ville inte stanna i däcken , hmm .
Sen hem, ut och springa , sen golf med bettan och hem o äta :) mat is my passion, tyvärr
Nu ska jag faktiskt sova , är helt slutkörd .
Imorgon blir detr varmt och därför ska vi efter skolan åka och bada :) fatta mysigt .

Bild på min nyya romeo


usain bolt, hetaste idrottaren ! heheh :)

Kommentarer
Postat av: NILO

BOLT <3333333

2009-08-20 @ 19:29:51
URL: http://pinkwaterlily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0