Uppdatering av städning

Right , sitter nu på vår nya finfina köksö och skriver. Har precis också torkat golvet i rummet. Innan dess var jag så duktig att jag städade igenom skåp och lådor, dammade och dammsög. Var så överaktiv att jag råkade ha sönder dammsugaren . Aj aj !

Ska bara vänta tills golvet har torkat och sedan dra igång med det värsta ! garderoben ! fasar för den ! :(
Måste komma på ett bra system så inte kläderna kastas runt när jag letar efter något. Och kanske slänger jag något , haha får se hur det blir med det !

Älskar att köpa kläder så måste gå in lite till i garderoben :)

Men jag uppdaterar senare med en bild på mitt nystädade rum , haha :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du är inte intresserad av klänningen jag säljer?

Bäst säljare hos Nelly, nu 200:- :)?



KRAM.kalas

2009-08-15 @ 13:07:33
URL: http://rweimers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0