treeeevlig kvl

hej mitt folk :)
gårdagen spenderades med jill och bea :) vi var ute lite och sen inne en stund innan vi gick till simon. På vägen dit blev jag våldtagen av Jublar ;);) haha , men väl framme var vi ute med dom, kollade kopps satt o pratade , ut igen och sist till kondan :) kom hem vid halv fem till jill , sov till 12 idag.

är hemma nu och har duschat. ska nog sätta på Just My Luck nu som jag lånat hem av Lollo . annars har jag absolut inget planerat idag , sitta hemma i mina harembyxor och mysa :)




Kommentarer
Postat av: jill allmark

hihihi, måste göra om en kväll, så kör vi sten hårt!(:

2009-08-14 @ 15:22:13
URL: http://jjillallmark.blogg.se/
Postat av: rasmus

Men va fin bild :P

2009-08-14 @ 19:07:10
Postat av: Anonym

ta en titt i min blogg, rösta på undersökingen, följ bloggen om du vill, jag följer gärna din :)

2009-08-14 @ 20:36:51
URL: http://emeliieberglund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0