Tack för helgen !

Tack för gårkvällen , var riktigt mysigt . Blev jag vickan carlsson carro + lövis lalle herman o martin. Grillade myste och sånt :)

Vaknade idag vid 12 hos carlsson ! Vi åt lax och potatis och sen cyklade jag hem och hon till ip. Senare kom även jag så kollade vi tillsammans på tjejernas match ! 1-1 blev det.

Sen efter den matchen tog vi oss ner till Max med en lånad moppe och en snäll emil. Köpte mat och sen upp till ip igen för att kolla killarnas match. Pommes och hamburgare dränkta i cola . gottt . Haha , sen gick jag till träningen som sög så jävla hårt. Hemma nu och har duschat , taggar för sängen.

Har varit en toppenhelg och imorgon äre tillbaks till skolan som gäller. aja .

Kommentarer
Postat av: Linnea

riktigt fin blogg du har!:) besök gärna min med!:)

2009-08-24 @ 18:24:06
URL: http://rightherenow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0