skolan , suuuuuuucks

Körde hem till frida bitch och hämtade henne :) sen till skolan där det var riktigt pissiga lektioner ! 6 lektioner på en dag ! mycket eller mycket ?
Men var ändå en bra dag, tycker skolåret börjat bra !
Eftfer skolan drog jag hem , packade ihop saker och åkte hem till carro för att hämta henne. sen drog vi till tylösand och träffade typ halva klassen där . Var sjukt kul , bada och så vidare :) Kanske sista gången vi är där i år
Sen hem, duscha och sen till skolans fotbollsplan och kolla på Astrios p94 när dom spelade match ! fråga mig inte vad de blev :)
Men kallt var det och jag frös i mitt linne och shorts.
Hem och äta och skriva klart svenskan vi hade i läxa . Ska släcka och sova strax !

Imogon blire skolan, sen hem med carro och lollo , och kvällen ska spenderas med faster och morbror tydligen


dagens ! SHORTS


såhär glá e jag på fysiken !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehej ! Super fin blogg.

Intressant att läsa & Det är skit bra<3 Gud så fiin du va! :D Ha en fin kväll sweetie / Linnea :)

www.hejliinneas.blogg.se

2009-08-20 @ 22:44:52
Postat av: Rebecca

Så fint med fräknar :)

2009-08-20 @ 23:17:16
URL: http://rweimers.blogg.se/
Postat av: Indra - veckans blogg!

Hej! Kolla gärna in på min blogg och anmäl dig till veckans blogg!

2009-08-21 @ 20:12:24
URL: http://enblandmiljonerandra.blogg.se/
Postat av: fabian

så jävla fin kropp (:

2009-08-28 @ 16:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0