fjortisar !

Frida kom och hämtade mig imorse. Men då var mina nycklar borta så jag ba wtf. därför tog de lite tid innan vi kunde åka.  och sedan mötte vi bea så cyklade vi till skolan. Väl där är det ju livat som vanligt och hade först bara snack i klassen , sen lekar med några sexor ;s hahah , typ hoppa säck, irländsk julafton och sånt. Sen mat och sen samling i klassrummet igen. Vid halv 1 slutade vi och fick stjuts av Lollo hem :)

Väl hemma satte jag mig vid tvn och så börjar hemtelefonen ringa. hemligt nr och jag svarar som vanligt , men då var det tre tjejer som tyckte dom var onormalt roliga och frågade om jag hade beställt någon mobil från blocket (?) , omoget ? ja ! Haha , men är man 14 år vet man kanske inte bättre ! Dom ringde i alla fall cirka 7 gånger och har hållit mig vid liv denna eftermiddag. Haha .

JAg dissar er små wannabe fjortisar som inte har något bättre för sig än att ringa till mig och vara 'busiga'. Trött på sånt. Och ska ni ringa till mig får ni fan i mig komma på något bra! För det första så jobbar man inte på blocket ! (?) och för det andra är inte inte speciellt trovärdigt att ni, med era pipiga små fjortisröster med fejkad stockholmsdialekt är 24 år. Eller ? Och om ni läser detta (vilket jag vet ni gör, eftersom min blogg är det bästa som hänt världen) så kan ni gå och växa upp eller försvinna någonstans där ni inte märks. För ingen gillar tre små fjortis tjejer !? Haha , oj daniella goes bitchie !
Nej men jag är seriös , och jo visst har jag busringt jag med . men inte 10 gånger till samma person i en tid om 5 minuter ! Nej skärpning på er ,

Ska kolla vidare på tvn nu och sen med mamma och handla. Och fatta skönt jag har , för min elaka bror är inte hemma :):) haha , slipper honom inatt :D

Men jobbig skoldag imorgon slutar kl. 3 :( vilket vi gör alla  dagar förutom fredag då vi får gå 1 :)

Puzz alla mina fjortisvänner


sockersöt bild på mig eller ? :D

Kommentarer
Postat av: ejln.blogg.se

söt du är :)

2009-08-17 @ 19:08:05
URL: http://ejln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0