harry potter kväll med grottmännskor

Hej ni :) ledsen att jag inte skrivit sen igår morse , haha , men allt har gått väldigt fort.
Det blev ju stan igår då med tjejs . Vi köpte massooor med godis energidricka och cola. Bea kostade på sig ett par harembyxor :) hon älskar dom , fula men bekväma.

och ska bara säga att jag inte varit på så bra humör i stan som man var på då ;) kissie mjao tjejr

Efter stan och en massa annat blev det hem till bea där hon skulle packa . segt ;) haha nejdå. Men för mig gick de like 100 ggr snabbare. så var vi klara och körde iväg mot louise. Dit kom även Caroline och Viktoria. Då var det nästan genast iväg för att köpa pizza på cavalini. jag satte tänderna i en kebabrulle.

Till maten såg vi den första filmen. Harry Potter och de vises sten . 11 åriga harry potter blir trollkarl ;) hehe , sedan blev det de 3 följande. och i fyran var klockan kondadags, dvs 4. så gick iväg för att köpa oss bullar. Haha , kommer ihåg attg jag hade suuuuuperiont i magen och klagade på de mesta innan ja fick ut och röra på mig. men bullar blev de iaf.

Sen somnade vi efter den. lr nja typ en timme efter den var slut. Jag var en surkärring som ville sova, louise caroline och bea var pigga, lr kanske övertrötta? och vickan min söta var som jag , fast hon lämnade dock mig där ensam med tre grottmänniskor och gick hem till sin mormor. ;);) hahah . Men somnade gjorde jag , från 7 till 12.

Nu är jag hemma , ska snart ställa mig i duschen tror jag , och sedan ut till golfen. När jag kommer hem efter tre blir det bara film och en gosig filt. inte får man sova ikväll heller, Då ska man iväg och fira morbror . men de brukar bli god mat osv, :)






klädseln för stan :)
kofta - gina tricot - 199 :-
shorts - topshop - 50 :- var rea
skor - dna - 199:-

och väskan från bianco - 199:-

tjejer ni är så jävla söta hela högen <3

Kommentarer
Postat av: beatrice

kissiemjaaooo

haha loveu <3

2009-08-13 @ 14:21:27
URL: http://beatriceevaldw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0