första veckan avklarad !

Oj vad skönt det känns !  Redan en skolvecka gången !
Dagen började med som vanligt, skolan ! Var en riktig pissdag för min del. Skulle hålla mig lign hela dagen och bara vara normal. Haha , jag är egentligen en ganska högljudd typ. Men det var absolut inga svårigheter med det ! Kanske berodde på min hemska huvudvärk och flimrande ögon, antagligen en liten släng av ögonmigrän. Mådde alltså pissigt som fan. Tog tabletter och kände mig bättre till idrotten som var jävligt kul :) Sammarbetsövningar ! Vi var typ 6 stk från klassen som skulle utförs saker. Myyycke kul

Hem med min moppe i regnet. Louise och caroline kom till mig så bakade vi asgoda cupcakes. Mycket mätta av choklad tittade vi på film och drack hallonsaft. så himla god eftermiddag !

Vid 7 åkte jag iväg till stan med faster och morbror och först tog vi en drink på bulls uteservering och sedan mat på Yoss. Gottt ! Efterrätt och hela köret !

Hemma vid 10 och ska sova snart. Upp imorgon och med lite tur cyklar jag in till stan ! :)




Kommentarer
Postat av: Emelie B

Cupcakesen ser jättegoda ut! ;D Ha det bra! :)

2009-08-23 @ 19:46:57
URL: http://metrobloggen.se/emeliebjork

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0