dead

Oj , visste inte att man kunde bli så här trött efter endast en skoldag, och den var inte ens hel ! Sitter och gäspar och är verkligen heeelt slut. Ska nog krypa i sängen och kanske se någon film. Får se vad som hittas.

Ska ta och förbereda för skolan imorgon . Ska ta med mig till böcker och lappar. + en parfym eftersom överskåpet jag fixade in mig i luktar röv. Haha , det fixar jag nog ! Sen ska jag ta fram kläder och sånt :) vetej vad jag ska ha på mig ännu bara !

Den 20nde kommer pengarna som ska spenderas på nya tröjor ! hatar min garderob just nu -.-

Imorgon blir det träning och dags att ta itu med 5 kilometaren ! Oh herre herre herre gud ! Om jag är död nu , undrar hur illa det kommer vara imon !

mina kläder idag var tråååååkiga så skiter i bild på dom

Kommentarer
Postat av: Kathyjana

väldigt fin blogg =)

2009-08-17 @ 22:28:14
URL: http://kathyjana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0