De sista dagarna lista !

Blev så himla god kvällsmat. Något afrikanskt med ris och fläskfilé. Plus att vår köksö blev klar nyss. Jättesnygg blev den allt . vi har nu gjort om de mesta i huset . haha :)

Jag kom på att det bara är helgen kvar på sommarlovet. :( sorgligt. men något som är nästan ännu sorgligare är att jag inte har några pengar , Det är sant. Jag är luspank . så kan inte köpa någonting , haha jag hatar det. Har massa stuffs jag önskatr mig . :( Men ska ändå spara allt till Stockholm om jag ngnsin kommer dit. 

Två dagar kvar alltså . ajaj , sedan tillbaka till miffade hallägraskolan, sista året. Känns skönt med stressigt , nu jag måste sätta alla betygen, nu jag måste ge allt. Usch alltså , lär inte bli ett alltför roligt skolår. Men jag erkänner att jag saknar klassen jävligt mycket. 

Har ikväll suttit och gjort en massa listor för saker jag ska göra, köpa osv. Finns en lista jag döpt till ' De sista dagarna ', det är en komihåg vad jag ska göra. Den börjar med; vakna tidigt , buuuh !! Haha sedan; springa, städa, städa garderob. haha , en annan är på sånt jag ska köpa! skor, hood, mascara, nagellack, converse , haha. Jag gillar att skriva listor. ganska mke ;) 

Men nu ska jag snart knyta mig . är trött sen gårdagen ! 

Hörs imorgon då jag ska springa och städa !! GROVSTÄDA. 

ta vara på helgen



/daniella  


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Söt blogg! Gillar speciellt stjänorna på sidan :)

2009-08-14 @ 23:01:40
URL: http://www.rebeccasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0