vårsolen !

Onsdag och åkte med Louise och Caroline till skolan idag, bil. Vi började dagen med idrott och dans, sedan blev det lite fix av oss själva och sedan ner en stund till hallägrahallen och kolla på 7orna som hade fotbollsturnering. Haha , hade även håla på spanska så satt i hallen en timme typ innan vi gick till tekniken. Va ju ganska chill :)

Sedan blev det typ kiss till mat innan vi drog ner till hallen igen och det var dags för oss att spela fotboll , ombytta och klara inledde vi matchen fint med en 3-0 seger ! woho , även den enda för mitt lag dock -.- :):)

I andra matchen blev caroline skadad och spelade den matchen som ensam tjej eftersom vi inte hade avbytare . hiho , lol . haha slutade lika och sista matchen mot vår egen klass förlorades , ;) maha . Men bra gick det i alla fall för dom , de vann nämligen sedan ,

Men efter vi blivit utslagna så gick jag och caroline och duscha och fixa oss eftersomvi sedan skulle till stan. Haha , så drog vi först till Vickan efter vi slutat och senare vidare till stan , Jag caroline och louise . Vi träffade bea och gick och kollade bussar till Ullared :)

Sedan lämnade bea oss , så gick vi till Skånskan , köpte kaffe och kaka , mumsigt , aiigt ?

Haha , blev fika på torget i vårsolen , stod dock inte ut med kaffet så köpte en cola , räddad , där rök även busspengarna ! Sad.

Efter vi gått runt i stan , kollat bikinis , trosor och skinnjackor åkte vi hem , jag smsade biljetten till mobilen , modernt eller what ? :D

Haha väl hemma började jag plugga lite på kemin , prov imorgon !

Wuhu .


sockrigt !



Kommentarer
Postat av: carina

mm visst e det härligt med vår,,

2009-04-01 @ 20:45:38
URL: http://ckristines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0