Tandställning ?

Skolan har då dragit i gång efter ett underbart påsklov.

Tisdagen var seg som vanligt , dagen hade inte så mycket att bjuda på förutom bullar på hk och ledaruppgift i gymnastikens hus för 6or . Det gick fint , till hjälp hade jag annie ! :) Tyckte vi klarade det mycket bra ! Hehe

Det blev även utvecklingssamtal , tycker dock de samtalen inte ger speciellt mycket , men standardpunkten kom i alla fall upp; Mer aktiv på lektionerna och i disskussioner , Hm kanske dags att göra något åt de !?

Onsdagen var också väldigt seg , fast idrottslektionen var faktiskt riktigt rolig ;) Älskar klassen ! Haha , aja , hade även de vanliga ,, teknik, fysik slöjd , Men efter slöjden kom pappa och hämtade mig på skolan så drog vi in till Tandregleringen (!).
Var sjukt nervös eftersom jag haft ganska stora problem med mina tänder och tandkött ;s Men det gick väl fint , som väntat kommer jag att få en fast tandställning i kinden , men det är ett måste ! Blev även erbjuden räls både uppe och nere , ska nog inte ha det i alla fall ! det var inte jättesnett så tror jag hoppar det ! :)

Men ny tid den 28 maj !

Sedan blev det stan med pappa , han hade lite ärenden och gå , vi letade även ihjäl oss efetr ett par mörkblå converse till honom , hah , han vill vara litte 'inne' :) Han köpte också ett par Levis jeans och sedan blev det glass på torget , en riktig goding nämligen hallondröm ! hihi , tjock !

Hem och ut på golfträning vilket gick mycket fint :)

ska nog snart dra mig till sängs , pyssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0