stan med chics <3

Skolan var ju urusel idag , tur att man har världens bästa klass. verkligen ! Aja orienteringen med vickan var ju helt underbar , lerig upp till knäna ! Nåja , nästan iaf :)

Sedan blev det först maxi och sedan stan med Louise , caroline och beatrice. Vi hade mycket trevligt , och varmt. hihi , cyklade då förstås , min ide ! hihi , aja , in till stan och leta konfapresent till vickis . Allihop hittade bra grejer (:

Efter typ två timmar blev det fri shopping lr vad man ska säga ! hej , jag är shopaholic. Efter en halvtimme på gina var allihop helt döda men jag tvinga runt folket lite till .

Köpte :
- Randig tröja på Gina
- Shorts på Gina
- Linne på H&M
- strumpbyxor på H&M
- Jeans på Only
- Present till Vickan

Cykkla hem med Beaa och det var jobbigt . :)

Pappa kom hem idag också , fick en tröja från Weekday . Blårandig.

Tillägga att jag fick MVG- på min svenska bertättelse !! =D




Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket :D

Jag vet inte ritkgit vad den heter faktiskt. men texten är typ "baby baby jag älskar dig på dagen, baby baby med fjärillar i magen. Baby baby jag älskar dig på natten, baby baby med såpbubblor i hatten. Dansa dansa rör på hela kroppen, dansa dansa du och jag är toppen. Dansa dansa rör på hela kroppen. Daaaaansa." haha från någon hits for kids (:

2009-04-29 @ 23:01:46
URL: http://wasing.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt fin blogg så du vet ;o ^^

2009-07-11 @ 17:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0