söndag kväll !

Clara kom till mig vid halv sex så kollade vi film från tävlingen ! Riktigt bra tjejer ! :)) Sedan blev det träning och det var väl upp och ner tycker jag ! ;) Men roligt vare , RM nästa ! <3

Aja , sen hem duscha och äta , kolla lite andra avenyn ! Och vetni vad jag kom på ; jag är ledig imorn ! Och faktiskt hela nästa vecka , så natten ska spenderas med min kära data ! Eller nja ;)

Har i alla fall fårr högtalare av pappa idag så det är najz :D Tyvärr vann brorsan kampen om vem som fick va inne på spotify , blä ! Vi använder nämligen samma konto ! ;) Så gammal musik i windows media player , inte ladda ner ngt nytt nu rå på ett tag !

Inbokat; Onsdag , chillkväll i grötvik ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0