påsklov !

Godmorgon , slänger in ett inlägg innan jag åker till konfan om vad helgen hade att erbjuda !

Skolan i fredags var sjukt chill får man väl säga ! ;D Ingen spanska och ingen idrott, haha , utan bara två lektioner och slutade så ungefär halv 1 . sedan solade jag och vickan lite på skolan och sedan cyklade jag in till stan med Clara ! Vi kollade runt lite här och var och köpte även glasss ! Årets första glass ute i solen ! ;D

Sen sov clara hos mig ! hiho , kollade talang och film och åt massa godis :)

Lördagen började vid 6 då jag och clara gick upp , vi skulle nämligen tävla . Så vid halv åtta drog vi till högskolehallen och började förträna fristående . Nja , gick inge bra ! Sedan även förträning på trampett och matta , gick inte heller bra !

Tävlade även med mina småttingar , hiho söta elr ? :)

Tävlingen gick finfint och två guld kammade vi hem ! :D

Nu är det påsklov , så jävla efterlängtat ! :)
Veckan ska spenderas med massa vänner och på torsdag blir det ullared ! :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0