onsdagens planering !

Hej folk ! Uppstigen ur sängen nu , trevligt , ska strax duscha ,
Gårdagen spenderades med caroline , clara emma och emma :) VI hade det trevligt får jag erkänna, färgade emma tyledals hår och sen drog vi till tylösand ! :) Där träffade vi lite folk :) Kvällen gick upp och ner men var ändå lyckad ! Så tack för det !

BIlder kommer nog ;)

Idag hade jag tänkt kratta massa i trädgården men det regnar ! Usch , annars tänkte jag också spela golf med lillebror och sen ska vi äta hos mormor , ikväll skulle jag också grillat lite i Grötvik med folk , hoppas det klarnar upp !

Imorgon blir det vi alla längtat efter, ullared :)

Psst ! Mina kläder från HM kom igår också ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0