tipsa !

Så fort mamma är färdig drar vi till stan och kollar rean och lite sånt. Skrev lite mer på min inköpslista igår. Just nu står det saker som; mascara, foundation, Bh, öronhängen, vitt linne och inpackning. Ge mig några tips på mascara och foundation !

Hade också tänkt färga eller/och slinga håret blondt. Va tycks? Ah vet inte om jag kommer låta mamma göra det eller om jag ska betala 700 kronor hos frisören. Vad tycker ni ?

Nu ska jag göra lite plus och minus ! den nya favoritpunkten. Tipsa om vad jag ska plussa och minusa :)



Blev som vissa av läsarna ville. Jag plussar julmaten ! Hur gott som helst och man kan vräka i sig. Mina favoriter på julbordet är skinkan, köttbullarna och gröten. Muums . Men så äter man ju det också bara en gång om året vilket vissa tycker är en klar diss. Men icke! Julmat ska fanimej va julmat och ätas på julen !




Ah minus idag blir nog julklappar. Julklappar man får men som man inte ville ha ! fula saker helt enkelt. Och om man inte använder dem får man dåligt samvete, i alla fall jag ! har dock inte blivit så mycket sånt denna julen men absolut ett minus ! Våga fråga efter kvitto !


Kommentarer
Postat av: ella

jag älskar max factor masterpiece max mascara :D

2008-12-26 @ 12:03:57
Postat av: daniella

Tack för tipset ella , också den mascara jag köpte ! älskar den också :)

2008-12-26 @ 21:36:42
URL: http://daniellalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0