sjukling !

Igår satt jag med bror och spelade xbox , haha fyfan va ja äger på kungfu panda !!

Gick och la mig kanske halv ett men låg och frös så jag skakade. Så drog på mig en massa kläder, kofta och sockar plus att jag hade massa filtar och sånt. Så somnade jag men vaknade 2 och låg och svettades som en gris. Inte så konstigt .. Så plockade av mig alla kläderna och la mig bara under en filt . Så typ frös jag och va varm samtidigt . Men somnade till slut och vaknade kl. 5 och svettades igen. Gick ner och drack vatten och öppnade min balkongdörr en stund. men gick och la mig och somnade igen. Vid 7 frös jag igen så tog täcket igen.

Och idag mår jag inge vidare . Ont i huvudet, halsen och är grymt varm just nu . Bara jag inte åker på vinterkräksjukan lr ngt . Kul nu vid nyår och allt !

Idag blir det nog därför bara vila, läsa i min bok och sitta vid datan !

Btw . har ni sett min meny i sidan ! lite nice elr =D V a d  t y c k s ?

harre !
//en sjuk


Kommentarer
Postat av: claraa

shiit fint bby <33

2008-12-30 @ 12:54:35
URL: http://clarasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0