Shopping !

Ojoj , shopping var det här. Och grymt mycket folk i stan ! Kom in sådär vid tolv och också då de flesta butikerna öppnade. Började på Game där brorsan skulle köpa ngt spel. Han stod i kön och jag och mamma väntade på honom, men vilken tid det tog ! Sen H&M där jag hade ett presentkort på 250 kr. som rök direkt ! ojoj , sedan blev det kicks där jag köpte en ny inpackning till håret. Och däreefter bar det iväg till Gina tricot. Min bror hade dock tröttnat och tagit buss hem. Vi kom in och såg hur mycket folk det var men kastade oss ändå in i massan av folk och ner på rea-avdelningen där vi hittade lite saker, både jag och mamma. Fick stå och prova allt i ett hörn. Haha ! Men hittade dock inte så mycket. Och när vi prc hade köpt allt hittade vi ett par byxor så tillbaks till den långa kön ! Sedan till stadium där jag skulle titta på ett nytt linne. Jag hade fått ett i julklapp som var för litet och även på Stadium var det packat och utplockat. Men efter en stund kunde vi ändå finna ett linne ! Så blir in till stan imorgon för att köpa det !

Har också bestämt mig för att slinga håret, hemma. Köpte en sån förpackning i stan men måste köpa en till så det blir det också imon !




hela inköpet !
långärmad tröja - gina tricot - 64.50 (ord pris 129 kr)
öronhängen - glitter - 80 kr
stickad kofta - gina tricot - 199 kr
Bhar - båda från h&M - 129 kr + 149 kr
Hårslingning - H&M - 59.50 kr
Linne - gina tricot - 49.50 kr ( ord. pris 99 kr)
Svarta byxor - gina tricot - 399 kr

Inte med på bilden:
Hårinpackning - Kicks - 47.50 kr (ord pris 95 kr)
Mascara - H&M - MaxFactor masterpiece max - 129 kr (ord pris 160kr)

tack och hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0