nyår , och daniella är sjuk !

Uscha . detta är nog de sämsta nyår jag har varit med om så här långt . Av olika anledningar ! Och jag är fortfarande sjuk . Blir så less på det , jag är aldrig sjuk när de är skola och så! Men blir alltid sjuk på loven. Så får stanna hemma idag , jag som skulle till stan med louise och kolla raketer, fika och prata om allting som händer just nu ! Hon är verkligen bäst på att lyssna !

Och skulle hem till frida ikväll och stjuta en massa raketer !

Idag blir det nog bara läsa , sticka, sitta vid datan, sova, kolla film och allt sånt tråkigt !
Men ikväll måste jag ut och kolla raketer ! Och utanför smäller någon redan nu !
 
Hoppas alla ni får ett kul nyår i alla fall !

//En sjuk


Kommentarer
Postat av: lollo

synd att du är sjuk älskling :(

vi som skulle ha dt så mysigt .

men nu får du iaf ta och krya på dig så vi kan träffas snart !

alltid här för dig älskling ,

jag älskar dig <33

2008-12-31 @ 13:36:27
URL: http://louiisecarlsson.blogg.se/
Postat av: lollo :)

synd att du är sjuk älskling :(

vi som skulle ha dt så mysigt .

men nu får du iaf ta och krya på dig och bli frisk så vi kan träffas snart !

finns alltid här för dig älskling,

jag älskar dig <33

2008-12-31 @ 13:41:37
URL: http://louiisecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0