Hiss ; mellandagsrea

Ja sista racet med julklappar idag hos morfar , Jag fick, av morfar Britney Spears-kit med parfymen Midnight Fantasy + tillhörande body lotion och lip gloss. Och av Berit fick jag en bok.

innan det satt jag med familjen och myste framför Björn Gustavsson film " Ett livsverk ", Skrattade mycket allihop. Men filmen var rätt kort vilket ger en liten diss och jag vet att det finns så mycket mer av Björn som inte fanns med . Jag säger bara mer Björn Gustafsson!! Aja , somnade efter filmen och blev väckt en halvtimme innan vi skulle iväg. Uscha , stressa stressa vilket jag inte klarar av. så sket i smink och hårfixning.

Hos morfar var det väl trevligt. Började med underbar mat man vill äta mycket av . Och en underbar dessert på de. Berit är bäst på att laga mat. Emellan måltiderna spelades det Nintendo Wii. Uscha vad varm man blev! Men kul var det allt. Sen julklappsutdelning , utan tomte (har inte sett mycket av han detta året, tomten vart är du ?). Så delades dem ut av de minsta och sedan var det i full gång med öppningen. Det blev mycket sockar kan jag bara tillägga!

Sen lite mera Wii och sen hemkörning. Och skönt var väl det! Är hemma nu och hade tänkt slagga tidigt ikväll!

Och måste tillägga; Jag har börjat få så mycket sms nu för tiden. Helt sjukt. Kan ju bero på att jag skickar rätt mycket också. Och om jag ens vill ha en blund om natten så måste jag stänga av telefonen. Så nås därför inte om natten. 

Tänkte börja göra en plus och en minus grej om dagen också ! Vad sägs ?



Jag måste lyfta fram mellandagsrean också ! Ska shoppa sönder ! H&M börjar sin rea imorgon och ska börja skriva en lista nu på allt som behöver handlas. Just nu står det mascara överst ! Har ni ngt tips ?

Jag vill också tillägna Britney Spears ett plus. Denna underbara kvinna ! Hon gör världens bästa musik och väldigt goda dofter och hon kämpar ! Såg dokumentären om hennes liv för ett tag sen. Så jobbigt hon verkar ha och haft det ! Men hon är påväg tillbaka nu , bort från skvaller och skandaler, Kan vi se ett skandalfritt år för Brittan?



På minus idag hamnar  kort och gott jul utan snö. Blä urtrist ! På julen och inte minst vintern ska det väl vara snö eller ? Kan ju bero på att man bor i södra Sverige också ! Usch, dissar i alla fall detta. Lyllo er nordbor säger jag bara.

Ha en god fortsättning alla kisar !




Puss på detta ! :*  


Kommentarer
Postat av: liisa:D<3

fan va gullig blogg :D<3 mkt du fick i julklapp också ^^ tkr du ska plussa all julmaten också , för man äter bara den en gång om året . puss på dej daniella :)<3

2008-12-25 @ 23:22:57
Postat av: daniella

Åh tack lisa ! och tack för tipset om julmaten ! får plussa det imorgon <3 puss på dig älskling :*

2008-12-25 @ 23:25:39
URL: http://daniellalarsson.blogg.se/
Postat av: Friiidaaa :D

Fick också den parfymen fast i rosa ;) haha, håller med lisa om julmaten ;) Kram!<3

2008-12-26 @ 09:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0