great !

Hann inte skriva ngt igår så idag blir det mycket !

Jag färgade håret !! Så nu är man blond då ja , lr blev kanske lite gult men helt okej !
använde mig av H&Ms hårfärg . köper man på H&M för 59.50 !
men tänk på att köpa två förp !



Sen på kvällen blev det iväg till frida och äta där .

Idag skulle jag egentligen med mamma och pappa till stan , men sov hellre ! Uppe nu och ska snart börja klä på mig tänkte jag. Det blir nog bara ngt mysigt.

Har också ny signatur . Och det var också min helt egna idé från början ! Jag är smart !

Har skapat en så kallad kategori där jag kommer tipsa om låtar , tipsa gärna till mig också ! :)

<A HREF="sida.html">https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/532082/images/2008/musikmaskinen_24708954.jpg</A>


+ idag blir vänner och familj som lyssnar på en ! de som verkligen bryr sig ska ha världens fetaste plus !
Ta vara på dom , dom är de bästa du har



minus blir härmapor ! såna utan fantasi som inte kan komma på ngt ensamma utan måste härmas !
sry men dissen går till er !


     

före !                                                                          efter !


Kommentarer
Postat av: ella

as fint :D <3

2008-12-29 @ 13:41:02
Postat av: Anonym

jättefint !

2008-12-29 @ 13:43:07
Postat av: eeliiin

jätte fint <3

2008-12-29 @ 18:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0