Godmorgon alla kisar !

Vaknade imorse kanske halv tio , så har nu börjat fixa mig och medan plattången värmer så skriver jag !

Igår kväll kollade jag, tillsammans med mamma , på heartbreak hotel . fyfan vilken film , tycker den var pinsam men ändå grymt rolig i vissa stunder .

Snart kommer Claris , ska bl.a. hjälpa henne med sin blogg och så ska hon ge mig ngt i julklapp :) oops , jag som inte har köpt något till henne . men igår cyklade jag , i ösregn och blåst, runt i en timme och postade alla mina julkort . fyfan va kallt , hade varken vantar lr mössa . aja :)

Ska fortsätta fixa mig och packa lite för ikväll är det club bond med massa tjejer . ! sen slagg hos hanne med maja <3

hör nog av mig senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0