folket ..

Alla där ute !
Jag skriver några inlägg till. Vet inte hur det kommer bli riktigt, Drömmen är ju att bli som Blondinbella och Kissie , eller inte. Hade klart varit nice .

Vakna runt 10 när pappa kom in, lyssnade lite på Rix Fm och deras lista " Rix topp 40 ". Hyfsade låtar på den listan i alla fall . Varför spelas inte dom låtarna lite oftare på den kanalen? Hade nog lyssnat mer då.

Sitter fortfarande i sängen med datorn i knäet. Kunde inte sova igår. Somnade halv tre kanske och var otroligt toanödig. Men den chicken man är vågade jag mig inte ner till toan så tänkte vänta tills mamma kom hem. Vilket inte hände innan jag hade somnat.

Idag blir de nog bara att vara hemma. Ska dra på mig ngt mysigt nu och sen ner och göra en kopp te. Lovely !

Vi kanske hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0