shoppa ..

Blev inte shorts idag kändes lite blåsigt. Men var ändå väldigt varmt. Så nu vet ni de. köpte i alla fall en tröja ett par skor och hittade en väska. Fast den ska jag köpa imon. Gick i stan typ sex timmar. fick skoskav av mina gamla skor så de nya åkte på med en gång. åt på pastavagnen. Och satt på espresso house och drack en frapino. Åh gott. Men fick en väldig magvärk sen. Träffade maja, olivia & elin så gick vi till GFNs klubblokal tillsammans. Där va de ledarmöte. Ska bli ledare för barn. fick en pärm med massa papper man inte fattade. Knäckte oss åt en del saker. Sen skulle vi ta bild för publicering på hemsidan. Såg hemsk ut. Men så ser man ut efter en hel dag på stan. Tog bussen hem med Elin och Clara. Jag och clara hoppade av vid mej och elin åkte vidare mot frösakull. Sen sjutsade jag clara hem och sitter nu vid lillebrors data. Men goda nyheter. Pappa har fixat en data till mej. Gissa om jag är lycklig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0