garderobskoll..

hej bloggen ! cyklade ensam hem från min morbrors fest. Den sög ! Klockan var kanske 8. Satte på datan och fixade med lite musik för en ny video. Startade den lite. Men carro och jag ska nog göra den tillsammans. Men provade lite saker för att få ideer. Sen provade jag alla mina tröjor. Hittade lite gammalt som kanske kan bli snyggt med olika accesoarer. Ah får se. Sen började jag på en lista över allt jag vill ha & tänkte köpa när pengarna kommer. Blev lite olika som bl.a. öronhängen , tygskor, sjal , tshirt m.m . ska nog kolla tv nu och surfa runt lite efter mer kläder jag kan tänkas köpa. åååh imorgon börjar träningen , ååh va jag längtat :))
och i övermorgon börjar skolan . nt lika kul . fast långt dit ju ;)
ha de bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0