..

Är på brors data nu när han sover , annars är den alltid upptagen. Vaknade halv nio och åt lite frukost. Väntar nu på att carro & emma ska ringa mej. Ni kanske undrar hur det gick med min video förresten. Den blev klar. Men gick inte att ladda upp på youtube sen. ngt gick fel när jag skulle spara den. Men carro ska nog hjälpa mej idag. Tack gode gud att hon finns. Haha ! Annars hände inte så mycke igår. Hade fullt upp med min video. Och blev ganska  nöjd med resultatet. Jaha. Men ska fixa mej lite nu. vi hörs kanske senare ,


Kommentarer
Postat av: M A D D E [Se mina Modellbilder]

Hej! Nu har jag fotat min första modell! Vore underbart om du ville kolla in bilderna & säga vad du tycker om dem! Tack på förhand! / Fotograf Madde

2008-08-12 @ 09:55:37
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0