..

sitter nu på pappas data eftersom min pajat totalt. ska nog starta filmprogrammet nu och börja om på min film ' tylösand ' som nog kommer upp på youtube om jag inte blir allt för onöjd. mitt första resultat blev ganska misslyckat. men man är ju nybörjare. förövrigt bara städat hela förmiddan. och ska nog bara hålla mej hemma idag, men har i alla fall klätt på mej & sminkat mej lite. sista veckan innan skolan drar igång igen. ja längtar ! inte. :) så måste nog börja vänja mej vid tidiga morgonar nu , så imorgon blir det upp och hoppa senast 9. mina föräldrar har precis börjat jobba efter sin semester så de blir bara jag & lillebror hemma denna veckan :) men ska jobba på filmen annars lär jag ju aldrig bli färdig, önska mej lycka till, de kommer behövas. skriver lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0