fredag (:

Fredag idag , slutar 12 så skönt :)  Sen åkte ja hem . Så solade jag lite. Sen skulle jag sätta på radion så bara trampade jag på en vass kant så fick ett jack i hälen . sen bara blödde de i hela skon. Gick i alla fall tillbaks till skolan och åkte till stan med clara , emma & caroline :) Gick runt lite i stan å så , sen tog jag å clara bussen till gympan :) Tävling på söndag ju, fristående i två timmar. Tråkigt ! Men jag tror de behövdes. ;) Åkte hem och duschade å så , sen tyckte pappa min häl såg så hemsk ut så han var tvungen å tvätta av de och sätta på bandage. :d Och nu sitter jag och kollar på talang :) Ha en bra helg ;d  

Kommentarer
Postat av: Ella

kl. 12?! xd lyllo dej

2008-04-18 @ 22:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0